![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 17.190
Tecrübe Puanı: 58 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | GoodBye 2008 ![]() Welcome 2009 ![]() ![]() Besiktasforum.Net ailesine hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım huzur,sağlık,mutluluk,aşk,para vs vs . getirmesi dileğiyle . . . mutlu yıllar . . . ![]() ![]() ![]() Konu OutKast tarafından (31-12-2008 Saat 10:22 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |