|
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
18-07-2009, 12:46 | #1 | ||
Dişi Kartal Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 53
Mesajlar: 16.883
Tecrübe Puanı: 69 |
Sportif Direktör Aykut Kocaman'ın 2. Brezilya seferinde Corinthians'ta forma giyen defans oyuncusu Cristian ile Palmeiras'ın sol kanadında görev yapan Kolombiyalı Armero ile anlaşmaya vardığı öğrenildi Fenerbahçe Kulübü yabancı arayışlarını sonlandırmaya hazırlanıyor. Sarı-lacivertliler, Corinthians takımında forma giyen savunma oyuncusu Cristian ve Palmerias'ın sol kanat oyuncusu Pablo Armero ile anlaşmaya vardı. Sportif Direktör Aykut Kocaman'ın ikinci Brezilya seferinin olumlu sonuç verdiği ve her iki oyuncu ile de el sıkışıldığı bildirildi. Kocaman'ın, Teknik Direktör Christoph Daum'un istediği Cristian ve Armero'nun kulüpleriyle de anlaştığı öğrenildi. Bu sabah Almanya kampına dönecek olan Aykut Kocaman'ın yaptığı görüşmeleri Daum'a aktaracağı ve transferlerin en geç önümüzdeki hafta bitirileceği kaydedildi. Ofansif yönü güçlü Corinthians'ta forma giyen 26 yaşındaki Cristian'ın hem savunmanın göbeğinde, hem de ön liberoda görev aldığı belirlendi. 50 maçta 8 gol atan Brezilyalı oyuncunun ofansif yönünün de bir hayli zengin olduğu bildirildi. Palmeiras'ta oynayan 23 yaşındaki Pablo Armero, Kolombiya Milli Takımı'nın da formasını giyerken, Teknik Direktör Daum'un uzun süredir bu oyuncuyu takip ettiği ifade edildi.
__________________ | ||
|
18-07-2009, 13:07 | #3 | ||
Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 34
Mesajlar: 17.190
Tecrübe Puanı: 56 | Aslında bizimde Arjantin ve brezilyanın futbolcu yetiştiren kulüplerinden futbolcu izlememiz lazım oralarda ne diegolar ne bobolar yetişiyor | ||
18-07-2009, 15:16 | #4 | ||
Üyelik tarihi: Jun 2009
Mesajlar: 1.638
Tecrübe Puanı: 20 | evt katlyorm, kaka, ronaldinho,robinho bunlar nereden çıktı brezilyadan, bu gbi futbolcuları izlememz gerekiyor | ||
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
| |