|
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
|
Otomobil - F1 Bu Bölümde Formula 1 ve Otomabil Dünyası hakkında aradiginiz bir çok seyi bulabilirsiniz. |
| LinkBack | Seçenekler | Stil |
06-12-2006, 22:05 | #1 | ||
Yardımcı Admin Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 40
Mesajlar: 23.645
Tecrübe Puanı: 10 |
Geçtiğimiz günlerde Doğuş Otomotiv ile Türkiye pazarına resmen giriş ve temsil için niyet mektubu imzalayan Lamborghini S.p.A., yılın uluslararası nitelikteki son otomobil organizasyonu olan Los Angeles Otomobil Fuarı’nda en güçlü Roadster modelini tanıttı. 640 HP güç üreten motora sahip iki koltuklu Murcielago LP640 Roadster’dan ise sadece 20 adet üretilecek! Ülkemizde başarıyla distribütörlük ve hizmet faaliyetlerini sürdüren Doğuş Otomotiv ile “Lamborghini Markalı Ürünlerin” pazarlanması, satışı ve satış sonrası hizmetlerinin yürütülmesiyle ilgili niyet anlaşması imzalayan Lamborghini S.p.A., 2006 Los Angeles Otomobil Fuarı’nda yeni modelini tanıttı. Firmanın 6.5 litrelik silindir hacmine sahip V12 motorlu en üst seviyede performans versiyonlarına verdiği LP640 koduyla yollara çıkacak olan Murcielago LP640 Roadster, coupe karoserli Murcielago ile aynı teknik özelliklere sahip olmasıyla ön plana çıkıyor. 2006 Los Angeles Otomobil Fuarı’ndaki dünya lansmanı sırasında Lamborghini CEO’su Stephan Winkelmnn tarafından “sadece 20 adet” üretileceği açıklanan Murcielago LP640 Roadster, Lambo stili klasik kanatlı kapıları, asimetrik gövde tasarımı ve LP640 model versiyonlarına özel ön/arka tamponlar, arka difüzör ve stop lambalarıyla görsel olarak farklılaşıyor. Kumaş tavanlı olarak üretilen Murcielago LP640 Roadster, isteğe bağlı olarak karbon fiber tavanlı olarak da sipariş edilebiliyor. 640 HP güç ve 660 Nm tork üreten V12 motoru sayesinde 330 km/s’lik son hıza erişebilen Lamborghini Murcielago LP640 Roadster, 0–100 km/s hızlanmasını ise bir rokete eşdeğer nitelikte zamanlamayla tamamlayabiliyor: 3.4 sn. Araçta yer alan bağımsız dört tekerlekten çekiş sistemi, Lamborghini’nin herhangi bir elektronik kontrol ünitesinin yardımına ihtiyaç duymadan çalışan ve motorun gücünün % 30’unu öne % 70’ini ise arka tekerleklere aktaran VT isimli viskoz kavramalı bir sistemle eşgüdümlü çalışıyor. Araçta standart olarak 6 ileri vitesli manuel şanzıman standart olarak sunulurken e-gear adı verilen 6 ileri vitesli sıralı şanzımanda isteğe bağlı olarak satın alınabilecek. Dört farklı modu bulunan (normal, sport, winter ve automatic) şanzımanda vitesler, sadece direksiyon simidi üzerindeki kollar yardımıyla değiştirilebilirken, Lamborghini mühendisleri daha güvenli akselerasyonlar için sisteme bir de “Thrust” modu eklemeyi uygun bulmuşlar.
__________________ | ||
|
07-12-2006, 09:48 | #3 | ||
Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 1.487
Tecrübe Puanı: 20 | Türkiye yollarında kullanılması yasakmış.
__________________ Ölümüne BEŞİKTAŞ.Uzatmaya Gerek Yok... | ||
08-12-2006, 01:24 | #7 | ||
Eagle dragging on Smoking Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 3.651
Tecrübe Puanı: 25 | Bende sipariş etmiştim iptal ettim baksana amcaoğluda aynısını alacakmış ben bugatti alayım bari
__________________ ATIN ÖLÜMÜ ARPADAN HADİ GELİN ARKADAN YARI YOLDA BIRAKAN TAŞ OLSUN...BEŞİKTAŞK | ||
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |