Beşiktaş Forum  ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi


Geri git   Beşiktaş Forum ( 1903 - 2013 ) Taraftarın Sesi > Taraftar > Gündem Dışı > Otomobil - F1

Otomobil - F1 Bu Bölümde Formula 1 ve Otomabil Dünyası hakkında aradiginiz bir çok seyi bulabilirsiniz.

Cevapla
 
LinkBack Seçenekler Stil
Alt 15-04-2010, 10:23   #41
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Dennis: "Mercedes Ayrılığına McLaren Önayak Oldu"

Click the image to open in full size.
Ron Dennis, geçen sezon sonunda Mercedes ile olan birlikteliklerini sonladırmada McLaren'in öncülük ettiğini açıkladı.

Mercedes-Benz, 2009 sezonu sonunda McLaren ile olan uzun süreli birlikteliğine son vermiş ve daha sornasında BrawnGP'yi alarak kendi takımına sahip olmuştu.
Mercedes ile ayrılıklarının, McLaren'in gelecekteki duruşuna zarar vereceği yönünde söylemler olmasına rağmen en iyisinin böyle olduğunu söyledi, özellikle de takımın motor almaya devam etmesi ile.
Dahasında gruplar arasındaki ilişkiyi Mercedes'in değil, McLaren'in bitirmek istediğini belirtti.
Dennis: "Tamamıyla barışçıl bir şekilde tamamlandı. Yıllar boyunca devamlı olarak McLaren'in kontrolünü ellerine almak istediler ve yine devamlı olarak onlara, McLaren'i kontrol etmelerini istemediğimizi söyledik"
"Onlar bizden fazlasını istedi, biz onlara daha azını vermek istedik. Çünkü, olanlara bakın.Onların (otomobil üreticilerinin) kontrol etmesinin etkisi, her zaman yapıcı olmaz. CEO'lar bir gecede değişiyor. Bu şirkette hayatımın 30 senesini geçirdim, fazlasıyla arkadaşa ve bana bağlı bir çok insana sahibim. Satılık olmadığımızı Mercedes-Benz'e ve diğer hissedarlara net bir şekilde açıkladım. Her zaman istekliydiler"
"Biz önayak olduk, bağımsız olmak istedik. Tarafı olduğumuz bir şey değildi bu. Demem o ki 2008'de (2009 sezonu için) Brawn'a motor vermeleri için bizim onayımız gerekiyordu."
"Sonuçta Mercedes-Benz'in, tamamıyla bütünleşmiş bir iş ortağıydık ve hâlâ da öyleyiz. Pistte rakibiz ama pist dışında hâlâ sıkı dostlarız. Canım cicimli bir durum diyemem ama her iki taraf da kazandı"
"İstediklerini tam olarak aldılar: tamamıyla kontrolleri altında olan bir yarış takımı. Ve biz de motor almayı sürdürdük"
"Her iki tarafın da kazandığı bir durumdu. Sonuçta açıkçası böyle olacağını hepimiz farkettiğinde bu çok mantıklı bir durumdu"
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 18-04-2010, 16:03   #42
 
mclaren_mercedes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Icon15

F1 - Müthiş yarışta zafer Jenson Button'ın
__________________

mclaren_mercedes Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 19-04-2010, 08:32   #43
 
kartalkopat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 

mükemmel bir yarıştı

2-3 yıldır belki ilk defa bu kadar heyecanlı bir yarış seyrettim formula1

yapılan ataklar geçişler karşılık vermeler pitden geçiş cezaları vs vs süperdi darısı istanbulpark ımıza

allahım inşallah bizim yarıştada yağmur yağar
__________________
BO Q7 niz =))
kartalkopat Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 07:59   #44
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Hamilton Yarış Hakemlerini Övdü

Click the image to open in full size.
Lewis Hamilton FIA yarış hakemlerinin bu sene oynadığı rolü, şu ana kadarki Formula 1 kariyerinde tecrübe ettikleri içinde en iyisi olduğunu söyleyerek övdü.

Hamilton bu sene yarışlardaki bazı hareketleri nedeniyle eleştirildi fakat şu ana kadar kınama cezasından fazlasını almadı.
Sezon başlangıcından itibaren eski F1 sürücüleri hakem panelinin birer üyesi olmuştu.
Vodafone'un bir promosyon çalışmasında konuşan Hamilton: '' Bence bu sene FIA ve onun yarış hakemleri şu ana kadar Formula 1'de tecrübe ettiklerim arasında muhtemelen en iyisi oldular.''
''Formula 1'de hakemlik yapmak zor. Hepimiz yarışmak için buradayız, iyi zaman geçirmek için. Ortalığı karıştırmak için değil.''
''Şurası kesin ki hepimiz sınırlara kadar zorluyoruz ve kural kuraldır ama bu sene çok daha adil ve kesinlikle daha tutarlı.''
''Artık sürücüler olarak ceza alma riskini endişe etmeden, birisiyle gerçek mücadeleye girmekten korkmuyoruz. Bence bu harika bir durum.''
''Hakemler harika bir iş çıkarıyorlar. Bence bu da aynı zamanda bu sene şu ana kadar böylesine müthiş yarışlar görmemize katkıda bulunuyor.''

Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:24   #45
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Button Hayatının En İyi Senesini Geçiriyor



Click the image to open in full size.
Jenson Button, dünya şampiyonluğuna emin adımlarla gittiği geçen seneye kıyasla McLaren ile bu sene daha iyi bir zaman geçirdiğini söyledi.

Sezonun Çin'deki 4. yarışında damalı bayrağı önde geçen Button, yeni takımı ile lider konumda ve bunun keyfini yaşıyor.
Button: "Geçen sene inanılmazdı ve senenin başında 6 yarış kazanmak, sonuna kadar şampiyonluk için mücadele etmek ve şampiyon olmak çok özeldi."
"Şimdi şampiyonluğu kazanmış durumdayım. Bu her zaman benim amacım olmuştur. Bu sene, 4 yarışa çıktım ve 2 zafer aldım. Ve evet, bu şimdiye kadarki hayatımın en iyi zamanları. Bunu istediğiniz kadar büyük yazabilirsiniz"
"Ama sonraki 15 yarışında sokakta gezer gibi olmayacağını da biliyorum. Çıktığımız her yarış zor olacak, herkesten iyi araca sahip olduğumuz ilk üç yarıştaki gibi değil"
"Red Bull'ların hızlı olduğunu bu 4. yarış. Şampiyonada lider olmamıza rağmen onları kovalıyoruz. Oldukça garip. Ama içinde bulunacak güzel bir konum"
"Aracı, sıralamalardaki performansınızı geliştirmeye açsınız ve yaptığımızdan daha iyisini ortaya koyabileceğimizi düşünerek Barselona'ya gidiyoruz, özellikle de Cumartesi günleri için"
Button, sezonun başında elde ettiği bu sonuçların, kış döneminde takıma adapte olmak için ortaya koyduğu büyük çabadan kaynaklandığını söyledi.
Button: "Tekrar büyük bir öğrenme dönemi oldu ve bir takımda yeni çocuğum. Ama kış döneminde mühendislerimle ve takımdaki herkesle çok çabuk bağ kurdum. Bunun bu sene için çok önemli olduğunu biliyordum"
"Burada hepimiz şampiyonluk adına mücadele etmek için varız. Esas hedefimiz bu olmalı. Ama benim için, bunu düşünmeden önce, takımın bir parçası olduğumu hissetmeye yoğunlaşmam gerekti. Ve bunu yaptığımda artık aracın benim bir parçam olmasını sağlama üzerine çalışabileceğimi biliyordum"
"Benim stilime daha uygun olması için üzerine çalışılması gereken bir kaç ufak şey daha var, bunlar önümüzdeki yarışlar için bana yardımcı olacaktır. Ama yine de iki galibiyet almamızın harika olduğunu düşünüyorum"
2009 şampiyonu, heyecanlı yarışlar çıkarmayı istediğini ama bu sene istikrarlı olmanın daha önemli olduğunu belirtti.
Button: "Şampiyonluk için daha heyecanlı bir şekilde mücadele etmek isterdim ama istikrarlı olarak daha fazla şansa sahip oluyorsunuz. Lewis, izlemesi inanılmaz olan bazı yarışlar çıkardı. Son iki yarışı izledim ve Melbourne, oldukça heyecan verici bir yarıştı"
"Sonuncusu, yarışın ilk bölümü için, oldukça heyecan vericiydi. Evet, harika bir çıkarıyor ve her ikimizin de muhteşem işler yaptığımızı düşünüyorum"
"Böylesine rakabetçi olan, asla pes etmeyecek bir takım arkadaşınızın olması güzel. Pitbul gibi. Asla pes etmeyecek. Sonuna kadar mücadele edecek ve böylesine bir takım arkadaşına sahip olmaya bayılıyorum. İnanılmaz derecede hızlı. Olağanüstü bir pilot"
"İyi olmasının başka bir nedeni de birbirimizi sıkı bir şekilde zorluyoruz. Son bir kaç yarışta bu göründü diye düşünüyorum. Birlikte bir yarış çıkarmamıştık aslında, bu hariç, sonunda"

Trf1.net
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:27   #46
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Yağmurlu Çin'de Button ve Mclaren Fırtınası!

Click the image to open in full size.
2010 Formula 1 sezonunun yağmurlu ve kaos dolu 4. yarışı Çin Grand Prix'ini Mclaren Mercedes sürücüsü Jenson Button kazandı.

Yarışa 5. sıradan başlayan Button, startın ardından çiseleyen pistte bir çok pilotun aksine pistte oluksuz lastiklerle kalarak önündeki pilotları geçti ve yarışın ilerleyen bölümlerinde lider Nico Rosberg'i geçerek liderliğe yükseldi ve damalı bayrağı ilk sırada gören isim oldu.
2 defa güvenlik aracının girdiği yarışta güvenlik aracından olumsuz bir şekilde etkilenmemeyi başaran ve son bölümde takım arkadaşı Lewis Hamilton'un 2.liğe yükselmesine rağmen fark açmayı başaran son dünya şampiyonu Button, Çin'de elde ettiği galibiyet ile bu sezon 2. galibiyetini kazandı ve pilotlar klasmanında liderliğe yükseldi.
Yarışa takım arkadaşı Button'un arkasından 6. sıradan başlayan Lewis Hamilton, yarışta oldukça fazla geçiş yaparak 2.liğe yükseldi. Ön lastiklerinden oldukça şikayet eden Hamilton 2. olarak takımına bu sezon ilk duble zaferini kazandırdı.
Yarışın yarısını lider götüren Nico Rosberg, Britanya ekibini durdurmayı başaramadı ve 3. olarak podyumla yetinmek zorunda kaldı.
Yarışa çok iyi başlangıç yapan Ferrari pilotu Fernando Alonso, kırmızı ışıklar yanmadan kalkış yaptığı için pitten geçme cezası aldı ve toplam 5 kez pite girdiği yarışta 4. olarak şampiyonada önemli puanlar kazandı.
Son yarışları sessiz sedasız götürerek iyi işler çıkarmayı başaran Renault sürücüsü Robert Kubica, Çin'de de oldukça iyi iş çıkardı ve damalı bayrağı 5. sırada gördü. Kubica da yarışın başında pite girmeyerek risk aldı ve bu risk onun önündeki pilotları geçmesini sağladı.
Onu pole pozisyonundan başlayan ancak istediği sonucu elde edemeyen Red Bull pilotu Sebastian Vettel takip ederken Renault'nun çaylak sürücüsü Vitaly Petrov, son turlarında adeta uçtuğu yarışta 7. oldu.
Red Bull'un Avustralyalı sürücüsü Mark Webber, mücadele dolu yarışın ardından 8.liği elde etti. Ferrari'den Felipe Massa kendisi için zorlu geçen yarışın son bölümünde eski takım arkadaşı Michael Schumacher'i geçerek 9. oldu ve şampiyona liderliğini kabyetti.
Yarışın son puanı bugün 4 kez pite giren ve zorluklar yaşamaya devam eden Mercedes GP pilotu Michael Schumacher'in oldu.
Sezonun 4. yarışının ardından Button 60 puanla liderliği ele geçirirken Rosberg 2.liğe Alonso ise 3.lüğe yükseldi. Markalarda ise Ferrari liderliği Mclaren Mercedes'e kaptırırken 2.lik İtalyan ekipte kaldı. Red Bull ise Mercedes'in önünde 3. sırada yer alıyor.
2010 sezonunun 5. yarışı 9 Mayıs'ta İspanya'da koşulacak.

Poz Pilot Takım Süre
1. Button McLaren-Mercedes 1sa 44:42.163
2. Hamilton McLaren-Mercedes + 1.530
3. Rosberg Mercedes + 9.484
4. Alonso Ferrari + 11.869
5. Kubica Renault + 22.213
6. Vettel Red Bull-Renault + 33.310
7. Petrov Renault + 47.600
8. Webber Red Bull-Renault + 52.172
9. Massa Ferrari + 57.796
10. Schumacher Mercedes + 1:01.749
11. Sutil Force India-Mercedes + 1:02.874
12. Barrichello Williams-Cosworth + 1:03.665
13. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1:11.416
14. Kovalainen Lotus-Cosworth + 1 lap
15. Hulkenberg Williams-Cosworth + 1 lap
16. Senna HRT-Cosworth + 2 laps
17. Chandhok HRT-Cosworth + 4 laps

Hızlı Tur: Hamilton, 1:42.061

Yarış dışı:

Pilot Takım Tur
Trulli Lotus-Cosworth 27
Di Grassi Virgin-Cosworth 9
De la Rosa Sauber-Ferrari 8
Buemi Toro Rosso-Ferrari 1
Kobayashi Sauber-Ferrari 1
Liuzzi Force India-Mercedes 1
Glock Virgin-Cosworth 1


Puan Durumu:

Pilotlar: Takımlar:
1. Button 60 1. McLaren-Mercedes 109
2. Rosberg 50 2. Ferrari 90
3. Alonso 49 3. Red Bull-Renault 73
4. Hamilton 49 4. Mercedes 60
5. Vettel 45 5. Renault 46
6. Massa 41 6. Force India-Mercedes 18
7. Kubica 40 7. Williams-Cosworth 6
8. Webber 28 8. Toro Rosso-Ferrari 2
9. Sutil 10
10. Schumacher 10
11. Liuzzi 8
12. Petrov 6
13. Barrichello 5
14. Alguersuari 2
15. Hulkenberg 1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:28   #47
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Çin GP'deki Teknik Yenilikler

Click the image to open in full size.


Ferrari F10 - Düzenlenmiş Arka Kanat

Ferrari, henüz McLaren'in pilot kontrolündeki F-kanal sistemini tam olarak kullanamasa da F10 üzerindeki yeni parçaların çoğu, Woking kökenli takımın çözümlerine çok benzeiyor. Sadece havanın arka kanat flapına doğrudan yönlendirilmesi değil, bunun yanında bir boru (kırmızı ok) aracılı ile difüzörün ön ucunun üstüne de akışını sağlıyor. Fernando Alonso, Çin GP'de Cuma antrenmanlarında bu çözümü de denemişti.


Red Bull RB6 - İlave Egzoz Kanalı

Click the image to open in full size.
Red Bull Çin'de, aracının arkasına dikey küçük bir yarık (kırmızı ok) ekledi. Bu şekilde takım, egzoztan çıkan sıcak havanın arka lastiklere gitmesini engellemeyi ve havanın, difüzörün yan kanalına doğrudan gidişini iyileştirmeyi amaçlıyordu.
Ferrari F10 - Aerodinamik Düzenleme

Click the image to open in full size.



Çin'de Ferrari, BMW Sauber'in ardından, arka kanadın düzlükteki etkisini azaltan McLaren tarzındaki sistemi deneyen ikinci takım oldu. Mercedes ve Williams da bu hafta sonu bu amaca yönelik sistemler denedi. Ferrari'deki diğer değişikliklerden biri de ön kanadın altındaki yeni alt gövde (1) ve Malezya'da Renault'un kullandığına benzer yeni çift katlı zemin (2). F10'un difüzörün merkez bölümü de düzenlenmiş. McLaren'inkine kıyasla Ferrari'de olmayan şey, İngiliz takımın pilot kontrolündeki F-kanalı. Ve MP4-25'teki gibi hava girişini ikiye ayırmak yerine F10'da, Force India'nın VJM03'ündekine benzer iki küçük açıklık var (3). Bununla birlikte McLaren'dekine benzer şekilde iki farklı hava akışı var. Biri (alttaki sarı çizgi), boru aracılığı ile difüzörün ön kenarına (4) doğru, diğeri ise (üstteki sarı çizgi) McLaren'dekine benzer şekilde yarık bulunan arka kanat flapına doğru oluyor. Fernando Alonso, Cuma günü sistemi denedi ve veriler topladı. Bu toplanan verilerle sistemin geliştirilmesi ve İspanya GP'de son bir çözüm ortaya konması bekleniyor.

Mercedes GP MGP-W01 - Düzenlenmiş Arka Kanat

Click the image to open in full size.

Mercedes, McLaren'in arka kanadında uyguladığı yöntemin daha basit halini üretti. Ferrari'deki gibi bir F-kanal yok ve hava, köpek balığı yüzgeci şeklindeki motor kapağı içinden geçmiyor. Arka kanattaki iki küçük delikten (1) giren hava, bir kanal ile aradaki parçanın (2) arkasındaki iki çıkışı besliyor. Sistem, takımın her iki pilotu tarafından da denedi ve kanatların yüzeyindeki basın sensörleriyle de kontrol edildi.

Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:29   #48
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Uluslararası Basından Schumacher'e Ağır Eleştiriler Geldi

Click the image to open in full size.
Çin Grand Prix'sini takım arkadaşının bir dakika gerisinde tamamlayan ve yarışta zorlanan Schumacher ile ilgili medyada eleştiriler devam ediyor.

Alman Auto Motor und Sport gazetesi Çin yarışını 'rekorlar kazanan pilotun tüm kariyerindeki en kötü yarış' olarak nitelendirdi. Gazete Alman pilotun notunu 10 üzerinden 3 olarak verdi.
Schumacher'in eski takım arkadaşlarından isminin verilmesini isteyen bir pilot da Independent'a yaptığı açıklamada, "Pazar günü aldığı yenilgiden sonra, Michael Schumacher'in eski, üstün olduğu seviyeye yeniden çıkabileceğini düşünmüyorum." diye konuştu.

Köln merkezli Express gazetesi de bir salyangozu şampiyon pilotun kafası ile fotoşoplarken, Fransız Auto Hebdo da Çin yarışında yağmurun eski kralının artık ortalıkta gözükmediğini yazdı.

Bild gazetesinin başlığı ise şu şekildeydi: "Yağmur Tanrısı mı? Schumi selin altında kaldı!"
İtalyan La Gazzetta dello Sport'un manşeti ise Schumacher'in spora geri dönüşü ile ilgiliydi: "Bunu neden yaptı ki?
Tuttosport gazetesi de pistte olanın Schumacher'in sadece bir gölgesi olduğunu yazarken, Corriere dello Sport da ilginç bir şekilde, "Eski bir aslan, genç ve aç bir grup hayvan tarafından saldırıya uğradı" yorumunu yaptı.La Stampa gazetesi ise , "Geçişsiz bir Formula 1 mi? Bunu sürekli geçilen Schumacher'e sorun" derken La RePerubblica da Alman pilotun artık Formula 1'in en iyi pilotları arasında yer almadığını yazdı.

Hamburg merkezli Abendblatt gazetesi de Schumacher'in öğrenme aşamasındaki bir pilot olduğunu söylerken Frankfurt merkezli Rundschau Schumacher'şn performansını 'inanılmaz kötü' olarak nitelendirdi. Avusturya gazetesi Kleine Zeitung ise Alman pilotun Çin'de küçük düşürüldüğünden bahsetti.

Britanya'nın The Guardian gazetesinde ise Lewis Hamilon'a yarış sonrası basın toplantısında çocukluğunuzdaki kahramanınızla lastik lastiğe mücadele etmek nasıldı sorusu hatırlatıldı. Bu sırada Jenson Button, Lewis Hamilton'a eğilip "Doğruyu söyle" demişti ve ikili gülmeye başlamıştı. Gazete bunu Schumacher için pek nazik olmayan bir davranış olarak nitelendirdi.

Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:31   #49
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Massa ve Alonso Aralarının İyi Olduğunu Söyledi

Click the image to open in full size.
Felipe Massa ve Fernando Alonso, Çin'deki yarışta olanlara rağmen aralarının hâlâ iyi olduğunu yineledi.

Massa: "Sıkça olduğu gibi kafaları karıştırmak isteyenler her zaman oluyor"
"Fernando ile aram her zamanki gibi ve bir geçiş hamlesi bunu şüphesiz değiştirmeyecek."
"Yarıştan sonra zaten olanları anlatmıştım ve bunu tekrar yapmanın da anlamı yok diye düşünüyorum. Ama açıkçası anlamak istemeyenler var"
"Fernando ile konuştum mu? Tabii, pistte olduğumuz diğer bütün günlerde olduğu gibi konuştuk. Ferrari'nin, biz pilotlardan ne istediğini ve pistte ne yapmamız gerektiğini ikimiz de çok iyi biliyoruz."
Alonso da çıkan haberleri eleştirdi ve meselenin tartışmaya bile değmediğini söyledi.
Alonso: "Bana söylenenler karşısında şaşırdım. Şangay'da söylemiştim: bu hadise karmaşa yaratıyor, çünkü iki takım arkadaşı arasında oldu.Diğer araç yeşil veya gri olsaydı bu hareketi hepimiz kutlayacaktık. Ama bunun yerine söylenecek bir şeyin olmadığı polemiklerle zaman kaybediyoruz"
"Felipe ve ben yarışıyoruz. Takımın menfaatlerinin en önde geldiğini biliyoruz. Nasıl davranılacağını da biliyoruz ve ilk yarışlarda diğer yerlerde bunu gösterdik"
"Bu kesinlikle pistteki mücadele ile ilgili değil, takım içinde sorun yaratma ile ilgili. Bunu, tecrübelerimden biliyorum. Eğer biri karmaşa yaratmak isterse kesinlikle Ferrari'nin ruhunu bozamaz"

Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Alt 21-04-2010, 08:31   #50
 
safa1903 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Brundle: "Vettel, Hamilton ve Button Ceza Almalıydı"

Click the image to open in full size.
Martin Brundle eğer Formula 1'de yarış komiseri olsaydı daha sert kararlar ve cezalar için zorlayacaktı.

2010'da şimdiye kadar deneyimli eski pilotlardan Alain Prost, Johnny Herbert ve Alex Wurz gibi isimler yarış komiserliği yaptı.
Brundle eski zamanların daha sert ve sınırsız cezalarının artık verilmediğini, yarış komiserlerinin artık çok hoşgörülü davrandığını düşünüyor.

1996 yılından bu yana BBC'de yorumculuk yapan McLaren'in eski pilotu Brundle, BBC sitesindeki köşesinde Sebastien Vettel ve Lewis Hamilton'un Çin GP'si pit alanındaki mücadeleleri nedeniyle ceza alması gerektiğini düşündüğünü yazdı.

"Her ikisi de kınama aldı ama bunun ne anlamı var ki? Bir kınamanın etkisi nedir, kaç tane kınama alınca gerçek bir cezaya maruz kalırsınız?"
"Ben hafta sonunda yarış komiseri olmadığım için şanslılar. Çünkü ben olsaydım Barselona yarışında gridde geride olmaları için zorlardım."
Brundle ayrıca yarışın galibi Jenson Button'ın da güvenlik aracı arkasında yarışa yeniden start verildiği sırada aşırı bir sürüş gerçekleştirdiği için ceza alması gerektiğini düşünüyor.
"Eski takımım McLaren için pek makbul bir yarış komiseri olmazdım herhalde ama bu iş gözde olma yarışması değil."


Trf1
__________________
Önemli olan ; Hayatta en çok şeye sahip olmak değil, en az şeye ihtiyaç duymaktır..
.Click the image to open in full size.
safa1903 Ofline   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık




Türkiye`de Saat: 22:52 .

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.3.2

Sitemiz CSS Standartlarına uygundur. Sitemiz XHTML Standartlarına uygundur

Oracle DBA | Kadife | Oracle Danışmanlık



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580