![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.825
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Bakın abicim adam defansla iletişim sorununu çözdü ama tiganaylada sorununu çözmesi gerek tigana ısrarla ofsayt taktiği yapın dedikçe defans oyuncu kaçırıo ve o kaçırdıkları oyuncuyu yakalamak için geri doğru koşuolar oyuncu kaleciyle birebir kalıo runjede çıkıp çıkmamakta tereddütte kalıo adamın gökdenizin şutunu birebirde nasıl çıkardı bunu görmüo musunuz?? gs defansıyla bizim defans bir diil mondi defansı istediği gibi kontrol edio ama runjeyeye emanet diil ki bizim defans şuan da şu ofsayt taktiğiyle bizim defansın kendine hayrı yok runjeye yardımcı olucaklarına daha da köstek oluolar bence hata runjede diil tigana ve anlaşılmaz ofsayt taktiğinde...
__________________ Beşik'den Mezar Taş'ına | ||
| |
| | #2 | |||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2006
Mesajlar: 9.132
Tecrübe Puanı: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
| |||
| |
| | #4 | |||
| Moderator ![]() Üyelik tarihi: Aug 2006 Yaş: 40
Mesajlar: 6.655
Tecrübe Puanı: 26 ![]() | Alıntı:
Peki sana bi soru oooleyysee...Bi kaleciyi kaleci yapan en onemli faktor nedır???Karsi karşıya pozısyonlarda iyi yer tutması ve takımına mac kazandırması deil mii???Peki bizim 5 yıl en iyi kaleci secilen adamımız bunu nie yapamıooo???bunu bi dusun bakalımm.....
__________________ '' BİR DERDİM VAR. BİN DERMANA DEĞİŞMEM ASLA !!! '' | |||
| |
| | #5 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.825
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
Sorduğun sorunun cevabını yukarıda zaten verdim okuduğun birşeyi ne kadar anlayabiliosun onuda bilmiorum ben burda runjeye aman aman mükemmel kaleci demiyorum ama şu defansla cordide olsa su ofsayt taktiğle bariz hatalar yapardı dün akşam ki maçta gökdenizin bi tane pozisyonu vardı kaleciyle karsı karsıya runje gayet basarılı bi şekilde tuttu.. Önemli olan bir kalecinin defansla ne kadar anlaşabildiğidir...
__________________ Beşik'den Mezar Taş'ına | |||
| |
| | #6 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: May 2006
Mesajlar: 113
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() | Bu kaleci ilen olmaz yabizi hangi macta kurtaracak yedi gollere bi bakin hep seyrediyor, iyi bir kaleci takim kötü oynadi zaman oyunu kurtarmali. Size sorarim kalemize gelen hangi suta rahatlan bakiyorsunuz ,tamam defans iyi degil ama kalecimiz berbat. Yönetim yeni sezona cok iyi bir kaleci bulmali yoksa bizim haftasonlarimiz daha cok sinir bozuklu ilen gecer.
__________________ Lütfen Sitede reklam icerikli imzalar kullanmayınız.. | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |