![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Banned ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 42
Mesajlar: 5.198
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | yediği goolde zerre kadar suçu yok | ||
| |
| | #3 | ||
| Guest
Mesajlar: n/a
| ya hala yediği gollerde hatası yok diyen arkadaşlar var...ya hatası yoksada maç kurtar kardeşim...cinconların kalecisi Mondi bikaç maçta takımını kurtaran i maçı kazandıran isim oluyor....hani bizim 5 yıl en iyi seçilen kalecimiz...hani niye hiçbir maçı kurtaramadı...seni getirenle git..... | ||
| | #4 | ||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006 Yaş: 36
Mesajlar: 2.329
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | sucu runjenje atmak yanlis,edit toraman ile baki stoperde oynuyorsa bende forvet oynasam gol atarim...
__________________ Father, Father, Father, Father, Father Into your hands I commend my spirit, Father into your hands Why have you forsaken me, In your eyes forsaken me, In your thoughts forsaken me, In your heart forsaken me ... Konu GoD of WaR tarafından (24-02-2007 Saat 22:07 ) değiştirilmiştir.. | ||
| |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2006
Mesajlar: 9.132
Tecrübe Puanı: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() | sucu runjeye atan yok cıksın 1 mac alsında helal olsun dıyelım | ||
| |
| | #6 | ||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.825
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Bakın abicim adam defansla iletişim sorununu çözdü ama tiganaylada sorununu çözmesi gerek tigana ısrarla ofsayt taktiği yapın dedikçe defans oyuncu kaçırıo ve o kaçırdıkları oyuncuyu yakalamak için geri doğru koşuolar oyuncu kaleciyle birebir kalıo runjede çıkıp çıkmamakta tereddütte kalıo adamın gökdenizin şutunu birebirde nasıl çıkardı bunu görmüo musunuz?? gs defansıyla bizim defans bir diil mondi defansı istediği gibi kontrol edio ama runjeyeye emanet diil ki bizim defans şuan da şu ofsayt taktiğiyle bizim defansın kendine hayrı yok runjeye yardımcı olucaklarına daha da köstek oluolar bence hata runjede diil tigana ve anlaşılmaz ofsayt taktiğinde...
__________________ Beşik'den Mezar Taş'ına | ||
| |
| | #7 | |||
![]() Üyelik tarihi: Feb 2006
Mesajlar: 9.132
Tecrübe Puanı: 33 ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
| |||
| |
| | #9 | |||
| Moderator ![]() Üyelik tarihi: Aug 2006 Yaş: 40
Mesajlar: 6.655
Tecrübe Puanı: 26 ![]() | Alıntı:
Peki sana bi soru oooleyysee...Bi kaleciyi kaleci yapan en onemli faktor nedır???Karsi karşıya pozısyonlarda iyi yer tutması ve takımına mac kazandırması deil mii???Peki bizim 5 yıl en iyi kaleci secilen adamımız bunu nie yapamıooo???bunu bi dusun bakalımm.....
__________________ '' BİR DERDİM VAR. BİN DERMANA DEĞİŞMEM ASLA !!! '' | |||
| |
| | #10 | |||
| Banned ![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.825
Tecrübe Puanı: 0 ![]() | Alıntı:
Sorduğun sorunun cevabını yukarıda zaten verdim okuduğun birşeyi ne kadar anlayabiliosun onuda bilmiorum ben burda runjeye aman aman mükemmel kaleci demiyorum ama şu defansla cordide olsa su ofsayt taktiğle bariz hatalar yapardı dün akşam ki maçta gökdenizin bi tane pozisyonu vardı kaleciyle karsı karsıya runje gayet basarılı bi şekilde tuttu.. Önemli olan bir kalecinin defansla ne kadar anlaşabildiğidir...
__________________ Beşik'den Mezar Taş'ına | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |