![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Apr 2006
Mesajlar: 6.269
Tecrübe Puanı: 28 ![]() ![]() | Yahu o kadar zebgin bjkli var birleşselerde dünya çapında bir yıldız alsalar sanki çok zor veririz hepsini adını bir yerlere olur biter ![]() ![]() ![]()
__________________ BEŞİKTAŞlı olunmaz BEŞİKTAŞlı doğulur!!! ███████████████████████ BEŞİKTAŞ 1903 ███████████████████████ | ||
| |
| | #4 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jul 2006 Yaş: 35
Mesajlar: 863
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | 23 milyon dolar kar yaptı bakmayın boboyu aldığına seçim zamanı sözü vardı
__________________ α¢ gözLєяιηι вαкмα $α$ι, αLαуιηιz gєLѕє уιкαмαz вєѕιктαşι ! вєşiктαş вiя єşкıуαηıη нαуαт iтiяαzı∂ıя!... ѕυѕαяѕα çαтışмα!, кσηυşuяѕα ѕαναş, уαzαяѕα ∂єѕтαη, ѕєνєяѕє ∂єνяiм σℓυя!.. BEŞİKTAŞK | ||
| |
| | #5 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 40
Mesajlar: 373
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | artık boyle olmalı bu senın takımın baskansensin sen para vereceksın olmamalı herkes eger bjk nın basarılı olmasını ıstıyorsa para verecek eger vermeyecekseler cıkıpta etrafta konusmasınlar helal olsun erdogan babaya | ||
| |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 325
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | ama senın erdoğan baba gibi de sonradan verdik diye konuşmayacaklar. abi ben cepten para mara istemiorum.defolup gitsinler yeter.bunlar kaldığı sürece bizim için ligler hep 6 hafta sürer.
__________________ tek AŞK beşiktAŞK | ||
| |
| | #7 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 53
Mesajlar: 567
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
![]()
__________________ | |||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |