![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #19 | ||
| kArtAl AvdA ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 536
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | İNŞALLAH BU SEZON ŞAMPİYON OLURUZ VE EN BÜYÜK PAY SAHİPLERİNDEN BİRİ DE KENDİSİ OLUR... KARİYERİNİ OKURKEN BİLMİYORUM FARKINA VARDINIZ MI AMA ADAM NERDEYSE HER SEZON BAŞKA TAKIMDA OYNAMIŞ.YA KULÜPLER YÜKSELEN GRAFİĞİ YÜZÜNDEN ELİNDE TUTAMADI YA DA İSTİKRARSIZ... AMA İNŞALLAH BİZDE KALICI OLACAK... HAYDİ HAYIRLISI... BEKLE CİNCON GELİYORUZ!!!...
__________________ ARAMASIN GÖZLER O ŞİMDİ ASKER ...89/1... NE MUTLU "TÜRKÜM" DİYENE!... Konu çArşı34 tarafından (16-08-2008 Saat 18:29 ) değiştirilmiştir.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |