![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| | #5 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 909
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | heheheheheheheehe.. işte o kadar..ezik,gerzek fb liler.. ulen böyle demiycez de onların dandiklerinden mi bahsetçez burda.. kimse o yukarıdaki "siz BEŞİKTAŞ lı deilsiniz"topicini açan..iyiki kapatmışsınız orayı..daha kötü şeyler yazabilirdim çünkü.. arkadaşlar biz BEŞİKTAŞIZ.. BEŞİKTAŞ bu ülkenin en köklü,en karizmatik,en iyi,en asil,en,en,en ..kulübüdür..ve de başka hiçbir kulüple bir tutulamaz..itirazı olan varsa defolup o foruma gidebilir..o takımı tutabilir..
__________________ ALAYINA İSYAN FORZA BEŞİKTAŞ !! | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |