![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2006
Mesajlar: 265
Tecrübe Puanı: 20 ![]() | Eziklerle yapacağımız maç öncesi bu haberlerin iyiden iyiye ayyuka çıkması ne kadar ilginç? Kaybedilmiş ne var ki? 6 puan fark var ki bu maçı alırsak 3 olacak ve fikstür avantajı bizde eziklere karşı! Eğer takım kendine gelirde bu maçla beraber yükselişe geçerse - ki geçeceğine inanıyorum - acaba bu medya neyin dedikodusunu yapacak!YAHU GİDİP EZİKLERİN DEDİKODUSUNU YAPSANIZA **** MEDYA!! | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |