![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: Dec 2007
Mesajlar: 181
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | heyy maçtydm sprdi valla kptkk nobrede güzel oynaDı holoskada inş. şampiynz bu ezikLer böyle berabere kalark yada yeniLerk gidrlerse bizde mutLu sona ulaşçz
__________________ eLimi saLLasam eLLisi.. bana eben biLe hasta sen düşün geRisinii.. merak etmee ben seni vurmam Lanet oLsun içimdeki hayvan sewgisi.. | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://besiktasforum.net/forum/futbol/54891-nobre-yine-cimbomu-yakti/ | ||||
| Mesaj Yazan | For | Type | Tarih | |
| Untitled document | This thread | Refback | 03-03-2008 00:53 | |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |