![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
| Düzce Kartalı ![]() Üyelik tarihi: Jan 2009 Yaş: 40
Mesajlar: 367
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | Taraftar olarak kendimizi eleştriceksek, herkes külahını önüne koysun... Benim yaşım 23! Ben kapalıya 17 yaşımda girdim, 20 yaşımda çıktım açık tribüne geçtim ve 2 senedirde stada dahi gitmiyorum... Neden? Çünkü kapalı üst o zamanlar hızlı çağlarımız olduğu için çok cazipti... Kapalı üst dediğin zaman akan sular dururdu... Peki ne oldu? Alkol alıp maça gelenlerin kavgaları, 5'erli 10'arlı gelen grupların burası bizim yerimiz diyerek yaka paça bir kenara ayırmaları bıktırdı... Sonra alt kata indim... Orada ne oldu? yukarıdan gelen içi idrar dolu pet şişeler, boş plastik bardaklar vs... Kafamıza yağdı... Alt katta da her zaman ki gibi kavgalar vardı... O zamanlar her tezahürat küfürlüydü... Kapalıdaki bayan sayısı bir elin beş parmağını geçmezdi... Gözümün önünde 4-5 yaşlarında çocuk ezildi, babası kurtarmaya çalışıyor bizde aradayız tribün karışmış... Lanet olsun dedim açığa geçtim... Açık tribünde bir sene maç izledim sonra demirörene sinirlenip, bıraktım bir dahada maça gitmedim... Orada burada tv'den izledim... Bunu neden yazdım, karetta2002 abimin yazısını okudum, söylediklerinde haklı... Tribün çok kötü yolda yıllardır... Herkes özeleştri yapsa böyle olmaz... Biz orada Beşiktaş için varız... Stat kapısında kalır, kişilikler, kimlikler! Statta herkes Beşiktaş taraftarı... Nacizane görüşlerimdir... Kimseyi kasteden bir yazı değildir... Olan ve biten yazılmıştır...
__________________ BAŞKAN OLSANA BAŞKAN OLSANA GAZİANTEPE BAŞKAN OLSANA! | ||
| | |
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | "Son olarak burda küfür eden taraftar değil etmeyen taraftardır tartışmalarından ziyade hakkımızı nasıl savunabilir ve böylelikle de küfürün önüne geçebiliriz bunları konuşmamız GEREKMEKTEDİR !!!" Müthiş çözümleme yoldaş..noktayı koymuşsun..
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | ||
| | |
| | #3 | ||
| Savaşçı Kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2007 Yaş: 45
Mesajlar: 9.555
Tecrübe Puanı: 48 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | teşekkür ederim İrfan abi...
__________________ ![]() Beşiktaşlı olmayanlara sesleniyorum. Birgün bu takımı sevmeyeceksiniz ona tapıcaksınız. profeminizm hareketi engellenemez !!! milliyet blog yazıları sayfam... | ||
| | |
| | #4 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 47
Mesajlar: 726
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Şu anda taraftar yönetim kadar zarar veriyor. 2010 a kadar bu yönetim başta. Yönetim gitsin demekle bu işler olmaz. Çünkü tüzük buna engel. Bugün yönetim gitse gelecek olan yönetim 2010 da seçime gitmek zorunda. Afedersiniz ama kimse de 7 ay için o taşın altına elini sokmaz. Yapılması gereken suçlu aramak yerine Bu sene şampiyon olmak için takımı desteklemek gerek. Yönetimle uğraşma, rakiplerle uğraşma, federasyon ve hakemlerle uğraşma sadece Beşiktaş'ı destekle. Stadda küfürle Beşiktaş desteklenmez. Hakemlere, MHK ya yada Federasyona hatta yayıncı kuruluşa tepki göstermenin yolu küfür değildir. Stadda küfür eden 20.000-30.000 kişi federasyonun önünde federasyonu protesto ederse, MHK yı protesto ederse oluşacak etkinin önünde ne federasyon kalır ne MHK kalır. Stadda yapılan küfürle Beşiktaş kulübü haklı iken haksız duruma düşüyor, bir de para ödüyor. Amacımız Beşiktaş'ı nasıl engelleriz değil, nasıl desteklerizde şampiyon oluruz olmalı. İllaki Beşiktaş maçında küfretmek isteyenleriniz varsa; * Gidip rakip takım taraftarı arasına otur, et küfürünü, en azından zararın bize olmasın. PS (*): Son dediğimi laf olsun diye söyledim ciddiye almayın. | ||
| | |
| | #5 | ||
| zɐʎaq ɥɐʎis ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 44
Mesajlar: 11.401
Tecrübe Puanı: 43 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Arkadaşlar kusura bakmayın dışarıdaydım gün boyu seviyeli ve yapıcı tartışmalar yapılmış bunun çin öncelikle çok fazla sevindiğimi söylemek isterim. Tabiki bize kızan arkadaşlar da sessiz kalma taratarı değiller seslerini daha farklı die getirmek istiyorlar. Ancak taraftarın ve yönetimin kopuk olduğu birlik beraberleriğin son derece kopmuş olduğu kulübümüzde malesef yapıcı olumlu işler yapmak pekte mümkün değildir kanımca. Artık tribünler Beşiktaş kulübünde yalnızbaşına kalmıştır. Beşiktaş yönetimi taraftarın en acımasız eeştirileri ve küfürlerine rağmen LigTvden Federasyondan ve Hakemlerden ayağına kadar gidip özür diliyorsa, bu yönetim bu taraftar topluluğu ile uyuşmuyor demektir. Bakalım sonunda galip çıkan baki kalan yönetim mi olacak yoksa Beşiktaş taraftarları mı olacak .... Şunu da belirtmek istiyorum Beşiktaş taraftarının hakemlere ve Ligtvye federasyona olan tepkisinin altınd ayatan gizli tepkisi tüm yapılan haksızlıklara rağmen sessiz kalan ve kulübün haklarını savunamayan yönetimedir. Kaldıki bu taraftar kendi yönetimini okadar ağır eleştirmektedir ki, başkanın endi adına istifa etmesine dair internet siteleri fun clubla kurmuştur. Yapılan besteler eskimiş yerine yenileri yapılmaya devam etmektedir...
__________________ Emre - 1981 - Yeşilköy - Arh + | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Selçuk Dereli, iki yıl sonra hangi sebeple FB maçına verildi ve hemen akabinde neden BJK maçına verildi..biraz muhakeme yürüten biri bu denklemi çözmeliydi..ama biz herşeyi bir kenara bırakıp adama küfür ettik,yani oyuna geldik..Bu takımn en büyük gücü taraftar,adamlar işi çözmüş; "Beşiktaşı taraftarından ayır,iki maç sonra havlu atsın" maaşallah taraftar da bu tuzağa lapin gibi düştü..Ben maçı seyrettim,Selçuk Dereli ;takımı yakacak yer aradı..bu açıkken adama ana avrat küfür ..devam arkadaşlar..
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | ||
| | |
| | #7 | |||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 47
Mesajlar: 726
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
Selçuk Dereli deplasman takımlarının sevdiği bir hakem. İnönüdeki oynanması zor maçlar (Bursa Maçı gibi ya da Kayseri Maçı gibi) ilave olarak da muhtemel 3 derbiden en az birinin hakemi. Küfürü hala savunan arkadaşlar için; O maç yada maçlar için de şimdiden küfürleri hazırlayın o zaman. Bursa maçı var. Aramız gergin. onun içinde küfredin. Yönetim kötü. Yönetime sövün. Hakemler kötü, hakemlere küfredin. Cüneyt Çakır, Kuddusi Müftüoğlu, Bünyamin Gezer, Selçuk Dereli, Bülent Yıldırım vs, bunlardan 2-3 tanesi Beşiktaş maçında görev alacak. Onlarada sövün. Aziz Yıldırım saha dışına oynuyor. Ona küfredin. Adnan Polat a küfredin. Böylece 4 maç içerde maç yaparız. kalan maçları seyircisiz oynarız. Birileride kına yakarlar. Hakem kötü yönetiyorsa niye küfrediyorsun. Bu taraftar değil mi küfretmeden hakemle alay eden. Allah belanı versin yerine; hakem evine gitmek nasip olmasın diyen. pozisyon gol, ofsayti avantaj dize hakemin psikolojisini bozan. Bunlar cezalık değil. Başka şekilde tepki gösterin. Tepki sadece küfürle mi olur? Hakemleri etki altına almak küfürle olmaz, üstelikte ters teper. Konu shawnodese tarafından (25-01-2009 Saat 23:13 ) değiştirilmiştir.. | |||
| | |
| | #8 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Mar 2008 Yaş: 65
Mesajlar: 4.095
Tecrübe Puanı: 37 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ "iki özel tutkum;İstanbul ve Beşiktaş" | |||
| | |
| | #9 | |||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 47
Mesajlar: 726
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
En azından doğru bildiğim yolda giderken uyarı almış olurum. Sonuçta birileri doğruları söylemeli.. Bu küfredenlerden bir kaçına, yanlarında eşleri, kız arkadaşları, aileleri varken yada onlar izliyorken yaptıkları yanlıştan dolayı, 100 kişi bir araya gelip küfürler etseler ne yaparlar merak ediyorum. Nasıl tepki verirler. | |||
| | |
| | #10 | ||
| duRuL ![]() Üyelik tarihi: Oct 2008
Mesajlar: 685
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | eger kı herkes durması gereken yerı bıLseydı oLayLar bu duruma geLmesdı..
__________________ kaRaNLıgı arKaNa aLıp ßemßeyaZz ßır yoLda yurumeKTıR ßesıKTaSLıLıKk..!! KaaNDuruLCeTiN! | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |