![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Oyun Alanı | Ajanda | Arama | Bugünkü Mesajlar | Forumları Okundu Kabul Et XML | RSS | |
| |
| | #1 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1.520
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Ya taraftar kufr de eder yuhalarda ama Hakanin boyle amatorce hareket etmesi bence cok yanlis.. Taraftarla muhatap olmayacaksin kardesim!!
__________________ Sevdim Seni Birkere, Baskasini Sevemem, Deli Diyorlar Bana, Desinler Degisemem, Desinler Degisimem (L) Kalb Kalbe Karsi Derler, Carsi Onada Karsi !! | ||
| | |
| | #2 | ||
| Can't Forget ![]() Üyelik tarihi: Sep 2007 Yaş: 37
Mesajlar: 6.226
Tecrübe Puanı: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Her ne oLursa oLsun sen profesyoneL bir futboLcusun Maçı bırakıp ona birşeyLer söyLemesi amatör oLduğunu gösterir . Laf atan beşiktaşLı biri oLamaz ..
__________________ ŞafakLa Tanış Saya Saya Biter Mi ? ANTALYA / Gazipaşa İLçe Jandarma KomutanLığı Şafak:253 ![]() | ||
| | |
| | #4 | ||
| BEŞİKTAŞK ![]() Üyelik tarihi: Apr 2008 Yaş: 32
Mesajlar: 252
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | çok ayıp yaw.olmaz böle bişi.futbolda mevkiim kaleci olduğu için onu daha ii anlıyorum.bunu ancak bi kaleci anlayabilir.kaleci çok hassastır.suçu olmayan bi gol yese bile hemen morali bozulur.kaldı ki bu küfürlere dayanacak | ||
| | |
| | #5 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2008
Mesajlar: 1.520
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Bu taraftar cok kisiye yapti bunu.. Ilk aklima gelen ornek Baki.. Baki Ajaxta yetismis bir futbolcu.. Taraftar yuhaladi, kufr etti ama o taraftarlarla asla tartismadi.. Kalitesi sinirli olmasina ragmen Besiktas taraftarinin sevgilisi olmayi basardi.. Hakana tepki gosteren sadece 1 kisiydi, Hakan neden muhatab oldu anlamadim!
__________________ Sevdim Seni Birkere, Baskasini Sevemem, Deli Diyorlar Bana, Desinler Degisemem, Desinler Degisimem (L) Kalb Kalbe Karsi Derler, Carsi Onada Karsi !! | ||
| | |
| | #6 | ||
![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 45
Mesajlar: 753
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Hakan mükemmel değil ama yuhalanmayıda asla haketmedi. Onun yaptığı hata ise yuhalayanların yaptığı terbiyesizliktir. Adam formasını yeremi attı? Kulübeye tekme mi attı? Ne Liverpool maçında ne de İBB maçında tamamen suçlu Hakan dı. Ayıptır!!! Her zaman ilk bileti kalecilere kesmeyi bırakalım! | ||
| | |
| | #7 | ||
| Kü... ![]() Üyelik tarihi: Jan 2008
Mesajlar: 2.376
Tecrübe Puanı: 29 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lan bu adam beşiktaş'ta! oynamıyormu bu adam rakip kalecisimi ne oluyor yah herkez hata yapar ayıp ya biri cıkar bu adam sekiz gol yedi der biri bilmem ne der biz bu adama güven veremiyoruz bu adama karşı cephe alıyoruz bu adama yuh çekiyoruz bu adam oynarmı? hiç bir futbolcu 2, adam olmak istemez Lütfen saygı duyalım
__________________ "Her Görevin Adamı" Biz Haykırırken Tribünde Sevdamız BEŞİKTAŞ Diye,Siz Manita Kollarında Bağırdınız Boş Sevdalara Aşk Diye ''Kalemimizi kırsalar kanımızla yazarız BEŞİKTAŞı'' | ||
| | |
| | #8 | |||
| Savaşçı Kartal ![]() Üyelik tarihi: Jul 2007 Yaş: 45
Mesajlar: 9.555
Tecrübe Puanı: 48 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Alıntı:
![]() ![]() ![]()
__________________ ![]() Beşiktaşlı olmayanlara sesleniyorum. Birgün bu takımı sevmeyeceksiniz ona tapıcaksınız. profeminizm hareketi engellenemez !!! milliyet blog yazıları sayfam... | |||
| | |
| | #9 | ||
| jet Lee'm... ![]() Üyelik tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 1.774
Tecrübe Puanı: 21 ![]() ![]() | Bunu yapanlar Beşiktaşlı değiller, Beşiktaş'ı Beşiktaşlılığı özümseyememiş insanlar. Ayıbın ötesinde birşey, Hakan'a bunların 3-5 çapulcudan ibaret olduğu gösterilmeli ve gönlü alınmalı.
__________________ . .. ... ..... Aslolan Hayattır. Hayatta BEŞİKTAŞ. | ||
| | |
| | #10 | ||
![]() Üyelik tarihi: Nov 2007
Mesajlar: 393
Tecrübe Puanı: 19 ![]() | Bu kadar kritik bir maçta Beşiktaş kalecisine yapılanlar doğru olamaz. Herhalde Beşiktaşlı değillerdi onlar. Gerçek Beşiktaşlılar kendi kalecilerinin bu duruma düşürülmesine izin vermemelidir. Kaldı ki Hakan çok başarılı bir kaç gollük topu kurtarmayı da başarmıştı.
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
| |
![]() | ![]() |