![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 401
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | Alıntı:
herkes sitemkar dıyosun ıyı guslde bız hocanın mantalıtesnı eleştırıyoruz. sen hiçbir avrupa takımınn teknik direktörünün dakıka 65 maç 0-0 2 forvetını bırden oyundan alıp tek forvet soktuğunu gördün veya şahit olabıldınmı? sankı bursadan korkmuş gbı bir görüntü verıosun.ayrıca takımı ön lberosuz oynatıyosun sen takımın 2 yarı kaçtane topu ılerıye dandun gönderdğnı bılıomsn ızlednmı. eleştırı olmadan olmaz ha yapıcı olur o ayrı.ıyı bıs mustafa beyın maçtan sonra yaptğı açıklama bız sahada olay olmasn gergınlık olmasn dıye elımızden gelenı yaptık sözüne mı katılalm bunu cevabını verırmısn???? sıvas trabzon bursa bu maçlara da korkak oynuyosan kazanamıyosan kımse kusura bakmasn şampiyonluk yıne hayal. | |||
| | |
| | #2 | ||
![]() Üyelik tarihi: Mar 2006
Mesajlar: 11.350
Tecrübe Puanı: 34 ![]() ![]() ![]() | Trabzon maçını ayır, Denizli yoktu o zaman...Sivas ve Bursa maçlarında da korkak oynadığımızı düşünmüyorum, heleki Sivas maçında Beşiktaş korkak oynadı diyen maçı nasıl izlemiş merak ediyorum...Bursa maçına da cesur bir kadroylan başladı hoca, galibiyeti istedi, ama yaptığı 2 değişiklikle her şeyi tersine çevirdi, nerde maçın başındaki cesur Denizli, nerde o andaki korkmuş Denizli!..Bende anlamadım o anı, büyük bi hatasıydı, umarım böyle tuaf değişiklikler yapmaz daha... | ||
| | |
| | #3 | |||
| Fransa KaRTali ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 37
Mesajlar: 1.136
Tecrübe Puanı: 22 ![]() | Alıntı:
Bursa ve sivas maçlarini korkak oynadigimizi dusunmuyorum ya da ayni maçlari izlemedik her alde ... sivas maçinda delgadonun beçeriksizliginden kazanamadik ... bursa maçinda pozisyonlar bulduk ama nobre ve serdar ozkan degerlendiremediler ... Trabzon maçi iyi degildik zaten B takimla çikti buna ragmen turkiyenin en zor deplasmanindan galibiyetle ayrildik ... BU TAKIM LIG'TE 2. SIRADA , FORTIS KUPASINDA LIDER ... Oynanan futbol iyi, guzel bence ... fazla karamsar olmayalim ...
__________________ ' çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını aramayı alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikbâllerini kaybetmeye mahkumdurlar ' Mustafa Kemal Atatürk | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |