![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |||||||
| Makaleler Medya dan Beşiktaşımız ile ilgili Köşe Yazılarının Tartışıldığı Platform. |
| | LinkBack | Seçenekler | Stil |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jul 2008 Yaş: 36
Mesajlar: 2.257
Tecrübe Puanı: 22 ![]() ![]() ![]() | Yusufnan Matiasın yanyana oynaması demek: Ya forveti teklemek, Holoskoyu da takımdan soğutmak demek ya da Ortasahadan hermaç mütiş vurgunlar yemektir..Hangisi formdaysa o oynasın bence..2sini bi arada oynatmak gibi sapan bir işe girişmesin Denizli..Açıklaması umarım lafın gelişidir veya yanlış aksettirilmiştir..Aksi halde çok iyi olmaz yani. ![]() | ||
| | |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |