![]() | |
Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
|
Otomobil - F1 Bu Bölümde Formula 1 ve Otomabil Dünyası hakkında aradiginiz bir çok seyi bulabilirsiniz. |
| LinkBack | Seçenekler | Stil |
![]() | #1 | ||
Yardımcı Admin ![]() Üyelik tarihi: Mar 2006 Yaş: 41
Mesajlar: 23.645
Tecrübe Puanı: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
CITROEN: Fransız üretici Citroen’in Türkiye’de müşteri portföyünde kadınların önemli bir payı bulunuyor. Citroen müşterilerinin yüzde 30’luk kısmını kadınlar oluşturuyor. Citroen modellerinde kadınların sahiplik oranı araçların boyutları küçüldükçe artış gösteriyor. Citroen’in A segmentindeki temsilcisi C1’de kadın kullanıcı oranı yüzde 50 iken, bu oran C2’de yüzde 36, C3’te yüzde 38, C4’te yüzde 27 ve C5’te yüzde 15 oluyor. MERCEDES: Alman Mercedes’in Türkiye genelindeki kadın kullanıcı oranının yüzde 11 olduğu görülüyor. Mercedes, özellikle küçük sınıftaki modelleriyle bayanlara ulaşıyor. A Serisi ve B Serisi kadınlar tarafından yoğun ilgi gören Mercedes modelleri olarak öne çıkıyor. 4X4 modeli M-Serisi müşterileri arasında da belirgin bir kadın kullanıcı oranına rastlanıyor. NISSAN: Japon üretici Nissan, Micra ve Note modelleriyle kadın müşterilere ulaşmayı başarıyor. Micra yüzde 65 ile kadınlar tarafından en çok tercih edilen Nissan modeli olurken, Note ise yüzde 45’lik bir orana ulaşıyor. Bayanların Micra’yı tercih etme sebepleri; yüzde 33’le sıra dışı tasarım, yüzde 11’le park etme kolaylığı olarak kendini gösteriyor. Diğer tercih sebepleri ise; uygun fiyatı, donanımı, tavsiye edilmesi ve ekonomik olması olarak sıralanıyor. FORD: Ford’un C segmentindeki modelleri arasında ortalama kadın kullanıcı oranı yüzde 14 iken, B segmentinde bu oran yüzde 33’e yükseliyor. Ford’un bayanlar tarafından en fazla tercih edilen otomobili ise Fiesta modeli. Ford Fiesta özellikle otomatik şanzıman seçeneğiyle bayanların ilgisini çekiyor. TOYOTA: Türkiye genelindeki Toyota müşterilerinin yüzde 24’ü kadınlardan oluşurken, bu oran Yaris modelinde yüzde 55’e kadar çıkıyor. Toyota’nın küçük sınıftaki temsilcisi Yaris sahip olduğu Akıllı Giriş ve Çalıştırma Sistemi, Easy Flat Koltuk Sistemi, geniş ek saklama alanları ve park kolaylığı sağlayan özellikleriyle (9.4 metre dönüş çapı) bayan sürücülerin ihtiyaçlarını karşılayabiliyor. MITSUBISHI: Japon Mitsubishi ise yüzde 20’lik kadın kullanıcı oranına sahip. Mitsubishi’nin kadınlar tarafından en çok tercih edilen modeli ise Colt, sunduğu güvenlik özellikleri, fonksiyonelliği ve otomatik vites seçeneğiyle dikkat çekiyor. Kadın kullanıcılar genelde Colt’un 5 kapılı versiyonunu satın alıyor. RENAULT: Bir diğer Fransız üretici Renault da özellikle Modus modeliyle kadın müşterilere ulaşıyor. Kompakt boyutlarıyla şehir içi kullanım düşünülerek geliştirilen Renault Modus, ilk görüşte kendinden beklenmeyen bir iç mekan sunuyor. Dışarıdan bakıldığında küçük bir MPV havası hissedilen araç, fonksiyonelliğiyle dikkat çekiyor. Renault’un başarı modeli Megane HB de kadın kullanıcılar tarafından tercih edilen modeller arasında yer alıyor. SKODA: Volkswagen Grubu’na bağlı Çek markası Skoda’nın kadınlar tarafından en çok tercih edilen modeli Fabia. Bu yıl yeni yüzüyle yollara çıkmaya hazırlanan Fabia’nın dışında Skoda’nın kadınlar tarafından tercih edilen diğer bir modeli ise MPV sınıfında yer alan Roomster.
__________________ ![]() | ||
![]() | ![]() |
Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |