![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| | #9 | ||
![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 39
Mesajlar: 62
Tecrübe Puanı: 21 ![]() | bana öle geliyoki tigana takımı saklıyo medyayada o yüzden kapattı takımı.herkesin ummadığı bi beşiktaş izliycez pazar günü.galatasaray şu halimizden bile kötü durumda zaten ben rahatım sizde ferah tutun kalbinizi.şimdiden şampiyonluk sloganları üretmeye başlayalım bence.bu takımın desteğe ihtiyacı var.delgado sarsacak bu arada türkiyeyi söyledi dersiniz.herşeyiyle ben klasım diyo adam. | ||
| |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |