![]() | |
| Ana Sayfa | Kayıt ol | Yardım | Ortak Alan | Ajanda | Bugünkü Mesajlar | XML | RSS | |
| |
| | #1 | |||
| gurbetci kartal ![]() Üyelik tarihi: May 2006 Yaş: 46
Mesajlar: 4.604
Tecrübe Puanı: 26 ![]() ![]() | Alıntı:
__________________ Allah(c.c) bir kulunu severse o kulun nesi yok? Allah (cc) bir kulunu sevmesse o kulun nesi var ? hz.Ali (r.a) | |||
| | |
| | #2 | ||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | bende idda ediyorum bobo seneye tek forvet olarak çıksın aynı bu şekil bizim takım ligi 3. zor bitirir.
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | ||
| | |
| | #3 | ||
![]() Üyelik tarihi: Sep 2008
Mesajlar: 155
Tecrübe Puanı: 18 ![]() | Beşiktaş seneye tek forvet oynamaz , zaten bu senede oynamıyo Bobo ' nun yanında Holosko var.Adam bir bakmışsın sağ kanatta , bir bakmışsın forvette takır takır gol atıyor asist yapıyor.Böyle oyuncuların olduğu zaman karşı takımın savunmasını açmak kadar kolay bir iş yok.
__________________ Lütfen forum kurallarını okuyunuz.. | ||
| | |
| | #4 | |||
![]() ![]() Üyelik tarihi: Jun 2006 Yaş: 43
Mesajlar: 6.331
Tecrübe Puanı: 27 ![]() | Alıntı:
__________________ SADECE "BEŞİKTAŞ" TEK NAMAĞLUP ŞAMPİYON | |||
| | |
![]() |
| Bu konuyu arkadaşlarınızla paylaşın |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| |
![]() | ![]() |